telefonsex har udviklet sig
Brian Olesen
2005-06-04 12:29:22 UTC
Hejsa
En bekvemmelig og uforpligtigende form for sex er som bekendt telefonsex.
For år tilbage var det forbundet med stor risiko, at finde en legekammerat
til denne disciplin, men det har tdc nu gjort noget drastisk ved.

Det jeg her vil orientere jer om er et produkt kaldet Telebaren.
Dog synes jeg at systemet har et etisk problem, da det er helt gratis for
kvinder at ringe og, men p... dyrt for mænd. :-) Som en pudsig lille
koriøsitet ved jeg, at Tdc er blevet indklaget for ligestillingsrådet af
samme årsag.

Fordelene er dog i sandhed til at få øje på, da det fungerer sådan, at man
skal lave en præsentation af sig selv, som det modsatte køn så får at lytte
til. Herefter kan man så sende verbale beskeder til hinanden, eller bede om
en direkte samtale. Denne opdeling af mænd og kvinder har mange fordele. Der
er ikke den flom af ubehøvlede og chikanøs snak, som man kender det fra
træfpunktet og folk kan privat udveksle telefonnumre, hvis de vil det.
Det fungerer langt hen ad vejen som et chatsted. Man kan endda blokerer for
personer, som prøver at terrorisere andre. Man zapper rundt mellem
præsentationerne og kan så byde ind på en man ønsker at snakke med.

Eneste anke jeg har imod dette system er egentlig prisen. Det er usympatisk,
at kvinder kommer gratis ind mens mænd betaler 2 en halv krone pr minut. Jeg
er sikker på, at det ville gå, hvis man delte i porten med 1,25. :-)

Jeg har selvfølgelig selv prøvet systemet og må da godt nok sige, at der
altid er pænt mange søde piger på man kan få en hyggelig snak med, eller
hvad man nu finder ud af. Det mest sympatiske ved dette system er, at folk
er nødt til at optræde ordentligt, hvis de vil have kontakt og det ser ud
til, at få folk til at vise sig fra deres alder bedste side. Det må siges,
at være en kraftig udvikling fra tidligere tiders træfpunkt og lignende. Jeg
tror også sagtens, at dette sted vil kunne bruges til mere seriøse former
for magesøgning.

Desværre kender jeg kun telefonnummeret, som mænd skal ringe på og det er:
90 13 55 00
Du kan vist nok som kvinde finde nummeret i diverse ugeblade som Se og Hør
o/l.

Mvh. Brian
sdsf
2005-06-04 13:19:49 UTC
Post by Brian Olesen
[...]
Jeg synes telefonsex er træls, kender kun til det fra et par kærester der
meget gerne
ville. Det var sgu en belastning.
Post by Brian Olesen
[...]
Nej, det tror jeg ikke. Kvinder kan tjene penge på telefonsex.
I det hele taget synes jeg det er rigtig træls at der er mænd der
gidder at betale for telefonsex og "rigtig" sex.
Jeg ville finde det meget nedværdigende.
Post by Brian Olesen
[...]
Brug dog skype til det piss. Det koster ikke noget ud over en
internetforbindelse.
Kontakter kan findes på nettet, forumer, grupper etc.

Lad ikke TDC sutte dig tør!

Mvh
Bo Warming
2005-06-04 17:32:51 UTC
Post by sdsf
Jeg ville finde det meget nedværdigende.
Det er rablende sindsyge at opleve nedværdigelse i at glæde andre.
Glædespiger skaber glæde, og når fantasien er så højtudviklet, at telefonlyd
er nok - så HURRA FOR FREMSKRIDTET
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-04 18:06:37 UTC
Post by Bo Warming
Det er rablende sindsyge at opleve nedværdigelse i at glæde andre.
Det er da nedværdigende for vi mænd, hvis det kun er vore penge, der er
velkomne i nattelivet, og pigerne kræver betaling for at være sammen med os.

Med venlig hilsen
Børge
Jens Bruun
2005-06-04 18:12:31 UTC
Post by Boerge Rahbech Jensen
Det er da nedværdigende for vi mænd, hvis det kun er vore penge, der
er velkomne i nattelivet, og pigerne kræver betaling for at være
sammen med os.
Hvorfor dog det? Hvis pigerne ikke er interesseret i dine gener, er det vel
rimeligt nok, de kræver betaling? Det er først nedværdigende, når du selv
finder det nedværdigende. Pigerne vil gerne efterrationalisere og forsøge at
nedgøre mænd, der uden kvababbelse betaler for seksuelle ydelser, men nu
skal man ikke nødvendigvis tage alt, hvad piger siger og gør, alt for
alvorligt. Slet ikke, når de efterrationaliserer.
-Jens B.
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-04 19:00:08 UTC
Post by Jens Bruun
Hvorfor dog det? Hvis pigerne ikke er interesseret i dine gener, er det vel
rimeligt nok, de kræver betaling?
Det har intet med mine gener at gøre, og det er ikke pigerne, der kræver
betaling, når TDC, kontaktbureauer og diskoteker giver piger fri adgang
og kræver betaling af vi mænd.
Post by Jens Bruun
Pigerne vil gerne efterrationalisere og forsøge at nedgøre mænd,
Det er muligt, men har intet med denne sag at gøre.

Sagen er, at bl.a. TDC, kontaktbureauer og diskoteker dyrker en filosofi
om, at vi mænd gerne betaler for søde pigers selskab, mens piger kun vil
betale for varer, de kender.

Med venlig hilsen
Børge
Brian Olesen
2005-06-05 13:48:48 UTC
Hej Børge
Post by Boerge Rahbech Jensen
Sagen er, at bl.a. TDC, kontaktbureauer og diskoteker dyrker en filosofi
om, at vi mænd gerne betaler for søde pigers selskab, mens piger kun vil
betale for varer, de kender.
Det er da ikke kun det. Vi har et langt støre og i hvert fald mere direkte
behov end kvinderne, så kvinderne behøver simpelthen ikke betale. Der står
nok på spring. Det er simpel udbud og efterspørgsel. Der er nok af mere end
villige mænd som kvinderne hunnerne kan vælge imellem, som det i øvrigt
altid har været.

Mvh. brian
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-05 17:10:14 UTC
Post by Brian Olesen
Der er nok af mere end
villige mænd som kvinderne hunnerne kan vælge imellem,
Det er muligt, men det har ikke så meget at gøre med det, denne tråd
handler om, som jeg ser det.

Det handler om, at mænd skal betale for at benytte en kontaktlinie hos
TDC, som kvinder kan bruge gratis. Noget lignende gør nogle diskoteker
og kontaktbureauer. På den måde prøver de at tiltrække piger, som kan
tiltrække mænd, som kan og vil betale for både sig selv og pigerne.

Med venlig hilsen
Børge
Brian Olesen
2005-06-05 17:19:10 UTC
[...]
Ok jeg synes da i høj grad, at baggrunden for, at forholdene er som de er er
vigtig også at diskutere.
[...]
Ja set i det lys er det jo noget uetisk svineri, men det virker. :-)

Mvh. Brian
sdsf
2005-06-05 17:41:41 UTC
[...]
Ja, jeg synes det er utiltalende og ikke særlig dansk, at vi ikke skal
betale
det samme. Er det overhovedet lovligt at diskriminere på den måde ?
Det må det vel være, for ellers gik TDC vel ikke ind i det.

MEN! så kan vi jo ophæve ligestillingen mellem kønnene igen.
For skal mænd betale for kvinder, skal de jo også have højere løn!
Der må vel være sammenhæng i tingene.
Mvh.
Brian Olesen
2005-06-05 17:59:04 UTC
Hej
Post by sdsf
MEN! så kan vi jo ophæve ligestillingen mellem kønnene igen.
For skal mænd betale for kvinder, skal de jo også have højere løn!
Der må vel være sammenhæng i tingene.
Næh, hvornår har du diste set en sådan sammenhæng? Det er meget trendy, at
lade kvinderne få hvad de peger på. Fanden til udvikling. :-)

Mvh. Brian
sdsf
2005-06-04 19:06:11 UTC
Post by Jens Bruun
[...]
Nu har jeg ikke kun sex for at levere gener.
De må skam gerne tage sig betalt for sex, jeg er bare ikke kunde.
Post by Jens Bruun
Det er først nedværdigende, når du selv finder det nedværdigende.
Ja, rigtigt sådan må det jo være.
Post by Jens Bruun
[...]
Jeg tror oftest ikke de ser ned på kunderne,
de arbejder jo lidt i det samme koncept.

Mvh.
Hornbech - Nuuk
Kunne man så sige, at det er nedværdigende at have så ringe gener?
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-05 07:02:33 UTC
Post by Hornbech - Nuuk
Kunne man så sige, at det er nedværdigende at have så ringe gener?
Ja - ikke mindst når det er en åbenlys subjektiv vurdering. Der er jo
ikke tale om gener med arvelige (fysiske) sygdomme.

Med venlig hilsen
Børge
Jens Bruun
2005-06-05 16:19:37 UTC
Post by Hornbech - Nuuk
Kunne man så sige, at det er nedværdigende at have så ringe gener?
Tja, man kan jo lade sig nedværdige af hvad-som-helst.
-Jens B.
sdsf
2005-06-04 18:39:12 UTC
Post by Bo Warming
Det er rablende sindsyge at opleve nedværdigelse i at glæde andre.
Det er da nedværdigende for vi mænd, hvis det kun er vore penge, der er
velkomne i nattelivet, og pigerne kræver betaling for at være sammen med os.
Ja, det var lige præcis det jeg mente.

Jeg har absolut ikke ondt af prostituerede og telefonsex-piger.
Jeg boede på et tidspunkt i en ejendom hvor der var bordel i
stue-etagen. Det var en flok lyssky, grådige og utiltalende madamer,
som var blevet besat af alle de penge de kunne tjene.
De kom til at fortælle mig, at indtjeningen i gennemsnit lå på
ca. 6000 Kr om dagen, og at de selvfølgelig ikke betalte skat.
De følte sig bestemt ikke nedværiget, tvært imod, de opførte sig
som om der slet ingen grænse var for hvad de kunne tillade sig.

Sex er noget jeg slet ikke gidder hvis jeg skulle betale for det.

Mvh
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-04 19:15:12 UTC
Post by sdsf
Jeg har absolut ikke ondt af prostituerede og telefonsex-piger.
Helt enig. De er blot leverandører af en serviceydelse på samme måde som
f.eks. rengøringsassistenter og advokater.
Post by sdsf
De følte sig bestemt ikke nedværiget, tvært imod, de opførte sig
som om der slet ingen grænse var for hvad de kunne tillade sig.
På den anden side har jeg endnu ikke set pornobranchen opført på "De
gule sider" eller på skilte ved kontorlokaler etc. på større byers
forretningsstrøg.

Med venlig hilsen
Børge
sdsf
2005-06-04 19:33:50 UTC
På den anden side har jeg endnu ikke set pornobranchen opført på "De gule
sider" eller på skilte ved kontorlokaler etc. på større byers
forretningsstrøg.
Mon ikke det skyldes at ingen ønsker at være naboer til det halløj.
Hvor der tjenes så mange penge på så kort tid, er der somregl også
en del ballade og kriminalitet.
Det nye hit blandt indvandre bander er vist at plyndre bordeller
på de rigtige tidspunkter, altså når de ligger inde med en masse
kontanter.

Mvh.
sdsf
2005-06-08 18:24:37 UTC
Post by sdsf
[...]
Lige en tilføjelse:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=367208/
Mvh.

sdsf
2005-06-04 18:55:31 UTC
Post by Bo Warming
Post by sdsf
Jeg ville finde det meget nedværdigende.
Det er rablende sindsyge at opleve nedværdigelse i at glæde andre.
Helt rigtig forstået.
Post by Bo Warming
Glædespiger skaber glæde, og når fantasien er så højtudviklet, at
telefonlyd er nok - så HURRA FOR FREMSKRIDTET
Ja, gladespiger skaber måske glæde hos nogen. Jeg vil nu ikke få nogen glæde
ud
af at betale nogen for at rode med min pik! Jeg synes det er totalt
latterligt.
Eller betale penge for få lov at gramse på nogen. Igen total latterligt.

Telefonsex er da helt OK, jeg tænder bare ikke på det, og så er det ikke så
let at spille med på. Har skam prøvet det masser af gange, jeg nænnede
bare ikke at sige til hende at det kun var for hendes skyld at vi gjorde
det.
Det var en plage for mig faktisk. Men jeg har det nok også med at sige ja
selv om jeg helst var fri.

Mvh.
Anita
2005-06-04 19:08:46 UTC
Post by sdsf
Det var en plage for mig faktisk. Men jeg har det nok også med at
sige ja selv om jeg helst var fri.
Hvilket jo er det mest latterlige af det hele - efter min mening.

Du er en voksen mand, ikk'? Så sig dog til og fra.

Venligst Anita
sdsf
2005-06-04 19:23:43 UTC
Post by Anita
Post by sdsf
Det var en plage for mig faktisk. Men jeg har det nok også med at
sige ja selv om jeg helst var fri.
Hvilket jo er det mest latterlige af det hele - efter min mening.
Du er en voksen mand, ikk'? Så sig dog til og fra.
Når man er to, så kan det jo ikke altid gå 100% efter kun den enes ønsker.
At forstå det høre vist også med til at være en voksen mand.

Men jeg er ellers enig i at det er langt sjovere at være sammen med nogen
der siger hvad de har lyst til og ikke lyst til.

Mvh.
Anita
2005-06-04 19:56:07 UTC
Post by sdsf
Når man er to, så kan det jo ikke altid gå 100% efter kun den enes
ønsker. At forstå det høre vist også med til at være en voksen mand.
Det kan det ikke. Men jeg mener heller ikke, man skal gøre knuder på sig
selv for at opfylde partnerens ønsker.
Post by sdsf
Men jeg er ellers enig i at det er langt sjovere at være sammen med
nogen der siger hvad de har lyst til og ikke lyst til.
Nemlig. Så ved man, hvad man har at forholde sig til.

Venligst Anita
Brian Olesen
2005-06-05 13:50:27 UTC
Hej
Post by Anita
Det kan det ikke. Men jeg mener heller ikke, man skal gøre knuder på sig
selv for at opfylde partnerens ønsker.
Engang imellem skal man.

Mvh. Brian
Anita
2005-06-05 14:43:56 UTC
Post by Brian Olesen
Hej
Post by Anita
Det kan det ikke. Men jeg mener heller ikke, man skal gøre knuder på
sig selv for at opfylde partnerens ønsker.
Engang imellem skal man.
Det bestemmer man vel selv. Jeg har ikke i sinde at gøre ting, jeg virkelig
ikke bryder mig om, alene for min partners seksuelle tilfredsstillelse. Jeg
forventer heller ikke at min partner gør det for mig.

Venligst Anita
nusle nuslesen
2005-06-05 14:57:33 UTC
"Anita" <***@Xgmail.com> skrev i en meddelelse news:F3Eoe.53133$***@news000.worldonline.dk...

Hej,
Post by Anita
[...]
Jeg synes det kan være svært at finde ting som en given partner kan lide
seksuelt, og som jeg virkelig ikke ville bryder mig om.

Det har en helt selvstændig værdi at "være til glæde" for sin partner.

Selvfølgelig er der visse "ekstreme" (for nogle, vi er jo forskellige) ting
som selv jeg ville sige fra overfor - men så skal det vist også være
"ekstremt".

mange hilsner
Anita
2005-06-05 15:24:30 UTC
Post by nusle nuslesen
Jeg synes det kan være svært at finde ting som en given partner kan
lide seksuelt, og som jeg virkelig ikke ville bryder mig om.
Det er også ganske få ting, jeg selv er stødt på.
Post by nusle nuslesen
Det har en helt selvstændig værdi at "være til glæde" for sin partner.
Det er rigtigt. Men endnu bedre, hvis det samtidig er til glæde for én selv.

Det jeg stiller spørgsmålstegn ved er, om man overhovedet er til glæde for
sin partner, hvis man gør ting man slet ikke har lyst til. I eksemplet går
manden med til at have telefonsex, selvom han ikke gider. Hvis jeg være
kæresten i det tilfælde, ville jeg føle mig lidt snydt, da det vel er en del
af konceptet, at begge skal nyde legen.
Post by nusle nuslesen
Selvfølgelig er der visse "ekstreme" (for nogle, vi er jo
forskellige) ting som selv jeg ville sige fra overfor - men så skal
det vist også være "ekstremt".
Jeg tror også du er lidt mere avanceret på det punkt end jeg ;-)

Venligst Anita
Bo Nielsen
2005-06-05 21:11:30 UTC
Post by nusle nuslesen
Hej,
Post by Anita
[...]
_Sådan_ skal det lyde Nuslepige.
Sex skal være spændende,sjovt,lidenskabeligt,varmt,hæftigt,impulsivt osv,
men aldrig blive en rutine :o)

Boni
nusle nuslesen
2005-06-06 17:04:10 UTC
"Bo Nielsen" <***@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:42a36aea$0$18636$***@news.sunsite.dk...

Hej,
Post by Bo Nielsen
_Sådan_ skal det lyde Nuslepige.
Sex skal være spændende,sjovt,lidenskabeligt,varmt,hæftigt,impulsivt osv,
men aldrig blive en rutine :o)
*dybtfølt suuuuk*

Tak fordi du lige mindede mig om, hvorfor jeg sådan savner en mand i mit liv
;-)

*savne, savne, savne*

mange hilsner
Bo Nielsen
2005-06-06 21:19:57 UTC
Post by nusle nuslesen
Hej,
Post by Bo Nielsen
[...]
Jamen Nuslepige dog, det lyder som om jeg har sat nogle følelser igang hos
dig , måske følelser fra en svunden tid, følelser du kunne tænke dig at
opleve igen.
Jeg ved ikke om det er en mand i dit liv eller underliv du savner mest, men
jeg ved bare at er der et eller andet man virkelig har lyst til, så bliver
man nød til at gøre noget ved sagen. Ingenting kommer af sig selv. : o )

Boni
nusle nuslesen
2005-06-07 05:38:40 UTC
"Bo Nielsen" <***@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:42a4be65$0$18637$***@news.sunsite.dk...

Hej,
Post by Bo Nielsen
Jamen Nuslepige dog, det lyder som om jeg har sat nogle følelser igang hos
dig , måske følelser fra en svunden tid, følelser du kunne tænke dig at
opleve igen.
Ja, og ja jeg kunne godt tænke mig at opleve dem igen :-)
Post by Bo Nielsen
Jeg ved ikke om det er en mand i dit liv eller underliv du savner mest,
Det veksler ;-)
Post by Bo Nielsen
men
jeg ved bare at er der et eller andet man virkelig har lyst til, så bliver
man nød til at gøre noget ved sagen. Ingenting kommer af sig selv. : o )
Alser, jeg var da på date for 1œ uge siden - så jeg prøver skam.

Indrømmet, jeg gider ikke gøre så meget for "sagen" som tidligere.

mange hilsner
Brian Olesen
2005-06-05 15:09:59 UTC
Hej
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Post by Anita
[...]
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt at
gøre. Hvis du ikke gider gøre noget for din partner kan du ikke samtidig
klantre ham hvis han går ud i byen og får sine behov dækket.
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting, men er
hun ikke med på nogle af de ting der tænder mig, så er man jo så godt som
halvt på vej fra hinanden igen.
Men jo selvfølgelig bestemmer man da alting selv.

Mvh. Brian
Anita
2005-06-05 15:35:40 UTC
Post by Brian Olesen
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt
at gøre.
Er det? Jeg vil sige, at det kommer an på så meget.
Post by Brian Olesen
Hvis du ikke gider gøre noget for din partner kan du ikke
samtidig klantre ham hvis han går ud i byen og får sine behov dækket.
Hvem siger, at jeg ikke gider gøre noget. Jeg gør da masser af ting for min
partner. Men stort set kun ting, som jeg har lyst til at gøre for ham (og
evt. også for mig selv). Og jeg antager at vi stadig kun snakker seksuelt.
Post by Brian Olesen
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting,
Jamen hvorfor så ikke også de grænseoverskridende, bizare ting? Hvis det er
det partneren har lyst til? Hvor går grænsen?
Post by Brian Olesen
men er hun ikke med på nogle af de ting der tænder mig, så er man jo
så godt som halvt på vej fra hinanden igen.
Ja, men hvis man ikke tænder på nogenlunde de samme ting sexuelt, er man nok
aldrig endt i et længerevarende forhold med hinanden.

Venligst Anita
Brian Olesen
2005-06-05 15:49:04 UTC
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt
at gøre.
Er det? Jeg vil sige, at det kommer an på så meget.
Ja? Hvad for eksempel?
Post by Anita
Post by Brian Olesen
[...]
JO JO. Men det virker bare som om, at dine lyster / behov i al væsentlighed
kommer langt før din partners. Jeg er meget enig med Nusel i, at der er
enorm glæde ved at gøre noget for partneren blot for dennes skyld. Hvis jeg
kan mærke, at hun får mere lyst af de ting jeg gør osv. så smidter det da
også af på min lyst... Det er vist det man kalder udvikling.
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting,
Jamen hvorfor så ikke også de grænseoverskridende, bizare ting? Hvis det
er det partneren har lyst til? Hvor går grænsen?
Der har du selvfølgelig en pointe. Det jeg stejler over er, at det er så
ufattelig let bare at sige nej til noget man aldrig har prøvet. Det er der
mange kvinder og sikkert også mænd, der benytter sig af. Og hvis der er
noget man kan gøre for partneren, som ikke i for høj grad overskrider ens
egne grænser, så er der jo ikke noget problem. Jeg vil f.eks. aldrig dyrke
urinsex og den slags for min partners skyld, men hvis der er noget mindre
grænseoverskridende, som måske ikke tænder mig, men som tænder hende helt
vildt, så skal det da prøves, ene og alene for hendes skyld.

Mvh. brian
Sluder! Det tror jeg da at mange er. Sex er kun ca. 30 % af forholdet.
Martin Johansen [6000]
2005-06-07 00:09:12 UTC
Post by Brian Olesen
Sluder! Det tror jeg da at mange er. Sex er kun ca. 30 % af
forholdet.
Mener du ikke 70% ?

MVH
Brian Olesen
2005-06-07 16:48:02 UTC
Hej
Post by Martin Johansen [6000]
Post by Brian Olesen
Sluder! Det tror jeg da at mange er. Sex er kun ca. 30 % af
forholdet.
Mener du ikke 70% ?
Næh det gør jeg faktisk ikke. 30 % er ikke skudt helt galt. Der er mange
andre vigtige parametre.

Mvh. Brian
Martin Johansen [6000]
2005-06-08 00:17:52 UTC
Post by Brian Olesen
Næh det gør jeg faktisk ikke. 30 % er ikke skudt helt galt.
Der er vi så ikke enige.
Post by Brian Olesen
Der er
mange andre vigtige parametre.
Der er vi enige :-)

MVH
Bo Nielsen
2005-06-04 20:21:55 UTC
Post by sdsf
[...]
Du er komplet latterlig at høre på.
Skynd dig at slukke for pc'n, og skrub ind på dit værelse,inden dine
forældre opdager hvad du har lavet, for ellers tror jeg at du står til
stuearrest.
At Anita kan følge dig, siger jo kun noget om hvilket alderstrin hun også er
på.

Boni
sdsf
2005-06-04 21:06:07 UTC
Post by Bo Nielsen
Du er komplet latterlig at høre på.
Jo, hvorfor ?
Post by Bo Nielsen
[...]
Og du kan nok lige nå ned og få din tisser suttet og nusset for nogle få
hundrede kroner
iaften hvis du er hurtig :-)

Mvh.
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-04 18:27:28 UTC
Post by sdsf
I det hele taget synes jeg det er rigtig træls at der er mænd der
gidder at betale for telefonsex og "rigtig" sex.
Jeg synes, det er langt mere irritende, at der er så mange useriøse
udbydere af telefonsex og sex-tjenester på internettet. Det skyldes nok,
at de færreste mennesker ønsker at fortælle andre om deres brug af disse
tjenester, selvom det formelt set er fuldt lovligt.

Med venlig hilsen
Børge
Brian Olesen
2005-06-05 13:52:01 UTC
Hej
[...]
Bestemt!
Det er da ikke noget man går og snakker med vennerne om lol
I øvrigt også mit udgangspunkt for denne artikel. Jeg synes for en gang
skyld, at Tdc faktisk har lavet noget brugbart.

Mvh. Brian
Brian Olesen
2005-06-05 13:46:09 UTC

Post by sdsf
Post by Brian Olesen
[...]
Hmm jeg synes det er helt ok. Piger køber dyre skønhedsbehandlinger fordi de
har lyst til det. Mænd køber sex fordi de har lyst til det... Jeg ser ikke
noget problem i en sådan byttehandel. Pigerne har noget de kan sælge og som
der er købere til...
Post by sdsf
Post by Brian Olesen
[...]
Jep, men det er bøvlet, træls og der er ikke mange danske tøser at få fat i
der, så vidt jeg da er orienteret.
Post by sdsf
Lad ikke TDC sutte dig tør!
lol

Mvh. Brian
Mette
2005-06-06 16:59:11 UTC
Post by Brian Olesen
[...]
Det er bare ikke lige helt det samme vel? Jeg ville simpelthen gå i kloster,
hvis jeg skulle betale en mand for at røre ved mig. Det ville være en mega
falliterklæring....
For man får jo nok noget fysisk ud af det, men tanken om at "sælgeren" KUN
gør det for pengenes skyld, ville være nok til at tænde mig totalt af.
Brian Olesen
2005-06-06 18:19:01 UTC
Hej
Post by Mette
[...]
Ok det er så dine følelser og hatten af for dem, men vi mænd er nok knap så
hysteriske. Eller så har vi bare fokus et andet sted. :-) Jeg er f.eks. p...
ligeglad med, at slagteren har rørt ved det kød jeg putter i munden. Det er
vel egentlig en ren følelsesting. Men det er vel netop disse følelser og så
det faktum, at kvinder altså i princippet kan få lige det de vil, som gør,
at der ikke er så mange bordeller for kvinder. Så du har det sikkert bare
som flertallet af kvinder.

Mvh. Brian
sdsf
2005-06-04 13:27:06 UTC
"Brian Olesen" <ingen-mail-***@kein-post.dk> skrev i en meddelelse news:42a19ec2$0$313$***@dread11.news.tele.dk...
Glemte lige at skrive et link til skype.

http://www.skype.com/

Kræver bare internet forbindelse, computer, og headset.
Så kan du få telefonsex over hele verden, og det gratis.
Men det går jeg ud fra, at de fleste her i gruppen allerede ved.
God fornøjelse siger jeg bare!

Mvh
Zeki
2005-06-05 11:52:01 UTC
Der skal nok være en del (mænd) der der snyder sig selv her.

Hvis man er ensom og har behov for lidt kommunikation/telefonsex, så fred
være med det, mens hvis mediet er tænkt som etablering af kontakt med det
der kan følge med, så tror jeg at pænt mange bliver temmeligt skuffede, når
de på et tidspunkt får sat ansigt på den stemme som de faldt for eller fandt
så tiltrækkende. En person kan være nok så "sød", sige og gøre de rigtige
ting, men hvis man ikke finder vedkommende fysisk tiltrækkende, så kan det
jo være lige meget. Men mindre man er på udgik efter en ven.

Af samme grund bliver profiler uden billede på landets største mødepoartal,
dating.dk, da også siet hurtigt fra.

Mvh
Zeki
Merete
2005-06-05 12:34:54 UTC
SNIP< Jeg har selvfølgelig selv prøvet systemet og må da godt nok sige, at
[...]
Andre end mig der synes dette er en meget dårlig reklame ??!!!

Mvh Merete
Mark Thomas Gazel
2005-06-05 13:02:04 UTC
Hej Merete
Post by Merete
Andre end mig der synes dette er en meget dårlig reklame ??!!!
Jeg tror da ikke Brian arbejder for TDC, men under alle omstændigheder
kommer han med sine synspunkter og lægger op til debat.

Andre poster bare et link til Ekstra Bladet.
--
Med venlig hilsen

Mark
Brian Olesen
2005-06-05 14:01:12 UTC
Hej Mark
Post by Mark Thomas Gazel
Jeg tror da ikke Brian arbejder for TDC, men under alle omstændigheder
kommer han med sine synspunkter og lægger op til debat.
Korrekt. Jeg betaler kun til dem. lol
Tak fordi du synes om mit indlæg.
Post by Mark Thomas Gazel
Andre poster bare et link til Ekstra Bladet.
Det ka' såmænd også være meget godt ind imellem.

Mvh. Brian