telefonsex har udviklet sig
Zeki
2005-06-05 12:52:03 UTC
Der skal nok være en del (mænd) der der snyder sig selv her.

Hvis man er ensom og har behov for lidt kommunikation/telefonsex, så fred
være med det, mens hvis mediet er tænkt som etablering af kontakt med det
der kan følge med, så tror jeg at pænt mange bliver temmeligt skuffede, når
de på et tidspunkt får sat ansigt på den stemme som de faldt for eller fandt
så tiltrækkende. En person kan være nok så "sød", sige og gøre de rigtige
ting, men hvis man ikke finder vedkommende fysisk tiltrækkende, så kan det
jo være lige meget. Men mindre man er på udgik efter en ven.

Af samme grund bliver profiler uden billede på landets største mødepoartal,
dating.dk, da også siet hurtigt fra.

Mvh
Zeki
Merete
2005-06-05 12:34:54 UTC
SNIP< Jeg har selvfølgelig selv prøvet systemet og må da godt nok sige, at
der altid er pænt mange søde piger på man kan få en hyggelig snak med,
eller hvad man nu finder ud af. Det mest sympatiske ved dette system er, at
folk er nødt til at optræde ordentligt, hvis de vil have kontakt og det ser
ud til, at få folk til at vise sig fra deres alder bedste side. Det må
siges, at være en kraftig udvikling fra tidligere tiders træfpunkt og
lignende. Jeg tror også sagtens, at dette sted vil kunne bruges til mere
seriøse former for magesøgning.
90 13 55 00
Du kan vist nok som kvinde finde nummeret i diverse ugeblade som Se og Hør
o/l.
Mvh. Brian
Andre end mig der synes dette er en meget dårlig reklame ??!!!

Mvh Merete
Mark Thomas Gazel
2005-06-05 13:02:00 UTC
Hej Merete
Post by Merete
Andre end mig der synes dette er en meget dårlig reklame ??!!!
Jeg tror da ikke Brian arbejder for TDC, men under alle omstændigheder
kommer han med sine synspunkter og lægger op til debat.

Andre poster bare et link til Ekstra Bladet.
--
Med venlig hilsen

Mark
Brian Olesen
2005-06-05 13:46:09 UTC

Post by sdsf
Post by Brian Olesen
Eneste anke jeg har imod dette system er egentlig prisen. Det er
usympatisk, at kvinder kommer gratis ind mens mænd betaler 2 en halv
krone pr minut. Jeg er sikker på, at det ville gå, hvis man delte i
porten med 1,25. :-)
Nej, det tror jeg ikke. Kvinder kan tjene penge på telefonsex.
I det hele taget synes jeg det er rigtig træls at der er mænd der
gidder at betale for telefonsex og "rigtig" sex.
Jeg ville finde det meget nedværdigende.
Hmm jeg synes det er helt ok. Piger køber dyre skønhedsbehandlinger fordi de
har lyst til det. Mænd køber sex fordi de har lyst til det... Jeg ser ikke
noget problem i en sådan byttehandel. Pigerne har noget de kan sælge og som
der er købere til...
Post by sdsf
Post by Brian Olesen
[...]
Brug dog skype til det piss. Det koster ikke noget ud over en
internetforbindelse.
Kontakter kan findes på nettet, forumer, grupper etc.
Jep, men det er bøvlet, træls og der er ikke mange danske tøser at få fat i
der, så vidt jeg da er orienteret.
Post by sdsf
Lad ikke TDC sutte dig tør!
lol

Mvh. Brian
Brian Olesen
2005-06-05 13:48:48 UTC
Hej Børge
Post by Boerge Rahbech Jensen
Sagen er, at bl.a. TDC, kontaktbureauer og diskoteker dyrker en filosofi
om, at vi mænd gerne betaler for søde pigers selskab, mens piger kun vil
betale for varer, de kender.
Det er da ikke kun det. Vi har et langt støre og i hvert fald mere direkte
behov end kvinderne, så kvinderne behøver simpelthen ikke betale. Der står
nok på spring. Det er simpel udbud og efterspørgsel. Der er nok af mere end
villige mænd som kvinderne hunnerne kan vælge imellem, som det i øvrigt
altid har været.

Mvh. brian
Brian Olesen
2005-06-05 13:50:27 UTC
Hej
Post by Anita
Det kan det ikke. Men jeg mener heller ikke, man skal gøre knuder på sig
selv for at opfylde partnerens ønsker.
Engang imellem skal man.

Mvh. Brian
Brian Olesen
2005-06-05 13:52:01 UTC
Hej
Post by Boerge Rahbech Jensen
Jeg synes, det er langt mere irritende, at der er så mange useriøse
udbydere af telefonsex og sex-tjenester på internettet. Det skyldes nok,
at de færreste mennesker ønsker at fortælle andre om deres brug af disse
tjenester, selvom det formelt set er fuldt lovligt.
Bestemt!
Det er da ikke noget man går og snakker med vennerne om lol
I øvrigt også mit udgangspunkt for denne artikel. Jeg synes for en gang
skyld, at Tdc faktisk har lavet noget brugbart.

Mvh. Brian
Brian Olesen
2005-06-05 14:01:12 UTC
Hej Mark
Post by Mark Thomas Gazel
Jeg tror da ikke Brian arbejder for TDC, men under alle omstændigheder
kommer han med sine synspunkter og lægger op til debat.
Korrekt. Jeg betaler kun til dem. lol
Tak fordi du synes om mit indlæg.
Post by Mark Thomas Gazel
Andre poster bare et link til Ekstra Bladet.
Det ka' såmænd også være meget godt ind imellem.

Mvh. Brian
Anita
2005-06-05 15:34:13 UTC
Post by Brian Olesen
Hej
Post by Anita
Det kan det ikke. Men jeg mener heller ikke, man skal gøre knuder på
sig selv for at opfylde partnerens ønsker.
Engang imellem skal man.
Det bestemmer man vel selv. Jeg har ikke i sinde at gøre ting, jeg virkelig
ikke bryder mig om, alene for min partners seksuelle tilfredsstillelse. Jeg
forventer heller ikke at min partner gør det for mig.

Venligst Anita
nusle nuslesen
2005-06-05 14:57:33 UTC
"Anita" <***@Xgmail.com> skrev i en meddelelse news:F3Eoe.53133$***@news000.worldonline.dk...

Hej,
Post by Anita
[...]
Jeg synes det kan være svært at finde ting som en given partner kan lide
seksuelt, og som jeg virkelig ikke ville bryder mig om.

Det har en helt selvstændig værdi at "være til glæde" for sin partner.

Selvfølgelig er der visse "ekstreme" (for nogle, vi er jo forskellige) ting
som selv jeg ville sige fra overfor - men så skal det vist også være
"ekstremt".

mange hilsner
Brian Olesen
2005-06-05 15:09:59 UTC
Hej
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Post by Anita
[...]
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt at
gøre. Hvis du ikke gider gøre noget for din partner kan du ikke samtidig
klantre ham hvis han går ud i byen og får sine behov dækket.
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting, men er
hun ikke med på nogle af de ting der tænder mig, så er man jo så godt som
halvt på vej fra hinanden igen.
Men jo selvfølgelig bestemmer man da alting selv.

Mvh. Brian
Anita
2005-06-05 16:14:47 UTC
Post by nusle nuslesen
Jeg synes det kan være svært at finde ting som en given partner kan
lide seksuelt, og som jeg virkelig ikke ville bryder mig om.
Det er også ganske få ting, jeg selv er stødt på.
Post by nusle nuslesen
Det har en helt selvstændig værdi at "være til glæde" for sin partner.
Det er rigtigt. Men endnu bedre, hvis det samtidig er til glæde for én selv.

Det jeg stiller spørgsmålstegn ved er, om man overhovedet er til glæde for
sin partner, hvis man gør ting man slet ikke har lyst til. I eksemplet går
manden med til at have telefonsex, selvom han ikke gider. Hvis jeg være
kæresten i det tilfælde, ville jeg føle mig lidt snydt, da det vel er en del
af konceptet, at begge skal nyde legen.
Post by nusle nuslesen
Selvfølgelig er der visse "ekstreme" (for nogle, vi er jo
forskellige) ting som selv jeg ville sige fra overfor - men så skal
det vist også være "ekstremt".
Jeg tror også du er lidt mere avanceret på det punkt end jeg ;-)

Venligst Anita
Anita
2005-06-05 16:25:57 UTC
Post by Brian Olesen
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt
at gøre.
Er det? Jeg vil sige, at det kommer an på så meget.
Post by Brian Olesen
Hvis du ikke gider gøre noget for din partner kan du ikke
samtidig klantre ham hvis han går ud i byen og får sine behov dækket.
Hvem siger, at jeg ikke gider gøre noget. Jeg gør da masser af ting for min
partner. Men stort set kun ting, som jeg har lyst til at gøre for ham (og
evt. også for mig selv). Og jeg antager at vi stadig kun snakker seksuelt.
Post by Brian Olesen
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting,
Jamen hvorfor så ikke også de grænseoverskridende, bizare ting? Hvis det er
det partneren har lyst til? Hvor går grænsen?
Post by Brian Olesen
men er hun ikke med på nogle af de ting der tænder mig, så er man jo
så godt som halvt på vej fra hinanden igen.
Ja, men hvis man ikke tænder på nogenlunde de samme ting sexuelt, er man nok
aldrig endt i et længerevarende forhold med hinanden.

Venligst Anita
Brian Olesen
2005-06-05 15:49:04 UTC
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Jamen så er det vist godt vi ikke bor sammen, for det er da naturligt
at gøre.
Er det? Jeg vil sige, at det kommer an på så meget.
Ja? Hvad for eksempel?
Post by Anita
Post by Brian Olesen
[...]
JO JO. Men det virker bare som om, at dine lyster / behov i al væsentlighed
kommer langt før din partners. Jeg er meget enig med Nusel i, at der er
enorm glæde ved at gøre noget for partneren blot for dennes skyld. Hvis jeg
kan mærke, at hun får mere lyst af de ting jeg gør osv. så smidter det da
også af på min lyst... Det er vist det man kalder udvikling.
Post by Anita
Post by Brian Olesen
Jeg taler naturligvis ikke om vildt grænseoverskridende bizarde ting,
Jamen hvorfor så ikke også de grænseoverskridende, bizare ting? Hvis det
er det partneren har lyst til? Hvor går grænsen?
Der har du selvfølgelig en pointe. Det jeg stejler over er, at det er så
ufattelig let bare at sige nej til noget man aldrig har prøvet. Det er der
mange kvinder og sikkert også mænd, der benytter sig af. Og hvis der er
noget man kan gøre for partneren, som ikke i for høj grad overskrider ens
egne grænser, så er der jo ikke noget problem. Jeg vil f.eks. aldrig dyrke
urinsex og den slags for min partners skyld, men hvis der er noget mindre
grænseoverskridende, som måske ikke tænder mig, men som tænder hende helt
vildt, så skal det da prøves, ene og alene for hendes skyld.

Mvh. brian
Sluder! Det tror jeg da at mange er. Sex er kun ca. 30 % af forholdet.
Jens Bruun
2005-06-05 16:19:37 UTC
Post by Hornbech - Nuuk
Kunne man så sige, at det er nedværdigende at have så ringe gener?
Tja, man kan jo lade sig nedværdige af hvad-som-helst.
-Jens B.
Boerge Rahbech Jensen
2005-06-05 17:10:14 UTC
Post by Brian Olesen
Der er nok af mere end
villige mænd som kvinderne hunnerne kan vælge imellem,
Det er muligt, men det har ikke så meget at gøre med det, denne tråd
handler om, som jeg ser det.

Det handler om, at mænd skal betale for at benytte en kontaktlinie hos
TDC, som kvinder kan bruge gratis. Noget lignende gør nogle diskoteker
og kontaktbureauer. På den måde prøver de at tiltrække piger, som kan
tiltrække mænd, som kan og vil betale for både sig selv og pigerne.

Med venlig hilsen
Børge
Brian Olesen
2005-06-05 17:19:10 UTC
[...]
Ok jeg synes da i høj grad, at baggrunden for, at forholdene er som de er er
vigtig også at diskutere.
[...]
Ja set i det lys er det jo noget uetisk svineri, men det virker. :-)

Mvh. Brian
sdsf
2005-06-05 17:41:41 UTC
[...]
Ja, jeg synes det er utiltalende og ikke særlig dansk, at vi ikke skal
betale
det samme. Er det overhovedet lovligt at diskriminere på den måde ?
Det må det vel være, for ellers gik TDC vel ikke ind i det.

MEN! så kan vi jo ophæve ligestillingen mellem kønnene igen.
For skal mænd betale for kvinder, skal de jo også have højere løn!
Der må vel være sammenhæng i tingene.
Mvh.
Brian Olesen
2005-06-05 17:59:04 UTC
Hej
Post by sdsf
MEN! så kan vi jo ophæve ligestillingen mellem kønnene igen.
For skal mænd betale for kvinder, skal de jo også have højere løn!
Der må vel være sammenhæng i tingene.
Næh, hvornår har du diste set en sådan sammenhæng? Det er meget trendy, at
lade kvinderne få hvad de peger på. Fanden til udvikling. :-)

Mvh. Brian
Bo Nielsen
2005-06-05 21:11:30 UTC
Post by nusle nuslesen
Hej,
Post by Anita
[...]
_Sådan_ skal det lyde Nuslepige.
Sex skal være spændende,sjovt,lidenskabeligt,varmt,hæftigt,impulsivt osv,
men aldrig blive en rutine :o)

Boni

< Forrige side Næste side >
Side 2 af 3